داستان(از زبان میسترس)

سلام.

امیدوارم از داستان خوشتون بیاد.

منتظر نظراتون هستم.

باز صبحه جمعه صدا کار کردنش از تو اشپزخونه میومد بلند نشدمو همونجا دراز کشیدم یکم که گذشت در باز شد چشمام و بستمو غلط خوردم رو شکمم ترسیدم یوقت لو برم که بیدارم

 و هم خودش گفته بود دوست داره وقتی میخوابم صورتمو تماشا کنه اومد پائین تخت نفساشو دم پام حس میکردم شروع کرد اروم لیس زدنه کف پام یکم که اینکارو کرد با پا محکم زدم تو صورتشو غلط زدم رو کمر اومد نزدیکه دستمو بوس کرد و گفت اربابه خوشگلم بیدار نمیشین با دست چنگ انداختم تو موهاشو خودمو بلند کردم تازه چشمامو باز کرده بودم دمپایمو با صورت حل داد جلو تختمو بوسشون کرد بعد رفت عقب تا پامو بزارم تو دمپائی و دهنش باز شد

 -صبح بخیر اربابه  نازم

_ بیا میخوام برم دستشوی اومد جلو سوار پشتش شدمو رفت طرف دستشوی قبل از باز کردن در دستشوئی گفت

-          خانوم اجازه میدین به جایه اب از زبونه ناچیزم استفاده کنید

-           _نه بمون بیرون

-           رفتم دستشوئی کارم که تموم شد گفتم درو باز کن هنوز لباس خوابه حریره نازکم تنم بود که چون زیرش چیزه دیگه ی تنم نبود یه کم جلوش خیس شده بود درو باز کرد سرش پائین رو به پاهاام بود همونطوری که یادش داده بودم

-           _ مسواکت بگیر حیوون

-           – ممنون ارباب

-          شروع کردم مسواک زدن کارم که تموم شد چونشو با دست گرفتمو سرشو اوردم بالا چه سگی تربیت کردم نگاش هنوز به پام بود

-           _دهنتو باز کن

-          بعدم همه خمیردندونه تو دهنمو ریختم تو دهنش

-          _حالا مسواک بزن

-           شروع کرد مسواک زدن

-          _ببینمت سرشو اورد بالا محکم زدم تو صورتش طوری که یه مقدار از خمیر ریخت بیرون

-           _صدا پارس تشکرتو نشنیدم حیوون

-          سریع چار دستو پا شدو مثل سگی که دم تکون میده خودشو تکون داد

-          تا مسواک بزنه صورتمو شستم اما حواسم بود که سر چاه دستشویو ببندم

-          _حالا میتونی صورتو دهنتو بشوری

-          سرشو مثل سگا برد تو دستشویو صورتو دهنشو شست زدم با پا پشتش

-          _بدو میخوام برم اتاقم

-          سوار پشتش شدمو رفتم تو اتاق نشستم رو صندلی میز توالتم دیشب قرار شده بود امروز به مناسبت سالگرد اشنایمون {وقتی دفع اول اسلوم شد}برنامه ویژه ی براش بزارم کنار پام چار دستو پا منتظر بود شروع کردم ارایش کردن چقدر به قول خودش این چند روز خودشو تقویت کرده بودو اماده این روز شده  بود اخه میخواد تا دم مرگ بره امروز.

 کاش اول تلفونو از برق میکشیدم حوصله ی مزاحمت هیچکسو نداشتم.

-          _هی حیوون برو تلفن رو بکش بیرون

-          فکر نمیکردم انقدر زود بیاد تازه لباسمو در اورده بودم هیچوقت نمیتونست وقتی لختم نگام نکنه ابرومو دادم بالا رفتم نزدیکش با پا کشیدم زیره  دستش با صورت افتاد رو زمین

-          -اخ ببخشید ارباب

-          منتظر باقی حرفاش نشدم با پا زدم تو پهلوش

-          -غلط کردم ببخشید ارباب

-          همینجوری میزدمو امونه تکون خوردن بهش نمیدادم

-          اربا بخدا انقدر خوشگلید نتونستم چشم ازتون بردارم ااااااااا غلط کردم ووییییییی

-          ولش کردم اومدم سر کشوم لباس بردارم چار دستو پا اومد دم پاهام 

-          -ممنون ارباب میتونم پاهای نازی که تنبیهم کردو ببوسم

-          _یکی

-          یه بوس مدت دار به پایه راستم زدو یکم رفت عقب یه شلوارک جین چسب با یه تاپه جذب قرمز بندی پوشیدم موهام باز رو شونه هام بودو تا کمرم میرفت نبندمش بهتره یه کش سرم انداختم تو دستم که هر وقت موهام اذیت کرد ببندمش

-          _قلادت کو حیوون بدو بیارش زنجیر بلندرم بیار

-          قلادشو که اورد مثل سگ رو زانوهاش وایستادو قلاده به دندونو دستاشام جلو سینش مثل سگ تکون میخورد قلادرو از دهنش گرفتمو بستم

–واق واق

_خفه بدو صندل قرمزامو بیار

-          صندلامو با دندون اورد گذاشت کنار پام پوشیدمشونو دمپای خوابامو در اوردم یه نگاه دیگه تو ایینه به خودم کردم خوبه دیگه واسه اول کار حاضر بودم

ادامه داره.

 

65 پاسخ to “داستان(از زبان میسترس)”

  1. dastanhatun kheili ghashange. mamnun

  2. agha koja boodi ??

    delemoon hesabi gerefte bood. ye darkhast azat daram

    khahesh mikonam ta akharesh bash. man ta paye joon bahatam.

    Webloghaye gablit ham aali boodan. in weblog ro edame bede. khahesh mikonam

    be khatere hamnoanet ham ke shode in weblog ro naband va naro

    ta akharesh bash, man poshtetam.

    mamnoon ke bazam bargashti

  3. داستان خوبي بود اگر برده خواستي خبر بده

  4. جالب بود – لطفا یه میسترس واقعی به من معرفی کنید – modir_shh

  5. ba salam
    alieeeeeeeeeeeee?
    lotfan tarigheye slave shodan va barghararie ertebat ba mistress ro bem mail konid?
    dg daram miterekam?

  6. جالب بود اما من عاشق توالت اسلیوم. به نظر من توالت اسلیو خیلی قشنگ تر از بردگی و شکنجه کشیدنه. من یه میسترس می خوام که توالتش باشم.

  7. نوشتن این داستانها خوبه ولی وقتی میسترسی نیست که ما هم بتونم به عنوان سگش باشیم جز حسرت سودی نداره من خودم مدتهاست دنبال میسترسم ولی پیدا نکردم شما اگه کسی را میشناسید خواهشا به من معرفی کنید از لطفتون ممنونم بای

  8. دمت گرم.

  9. منم میسترس می خوام هر کاری بگه انجام میدم 09371724238

  10. salam arbab aga ya saga bavafa khastid ka pahatono balisa va adraretono balisa man hazeram

  11. من یک زن هست خانم با مکان میسترس واقعی الان من بردش شدم ولی حیف 20000 تومان میگیره و خیلی سخت گیره اول از همه باید مدفوشو لیس بزنی توالدشو لیست بزنی خیلی وارد به میسترسی من که خیلی خوشم میاد ازش کشیده هایی میزنه تو صورت که جلوتو نمیتونی ببینی

  12. احصنت بر دوست خوبم

    واقعا خوشم میاد ازت که پیگیر کارت هستی

    خسته نباشی

  13. salam dastan khoob bood faghat ye mistress be ma moarefi konid kheyli mamnoon misham dar zemn dastanhaye khashentari benevisid ke bishtar hal konim saniyan filmaye misteresse bahal too in site ha bezarid ta ye khorde bishtar hal konim

  14. عالی بود گلم
    خوشحال می شم تو نوشتن کمکت کنم

  15. salam man alan 5 sale don bale misteresam hanoz peyda nakardam az dosteni ke mitonan be man komak konan ta manam betonam be arezom beresam momnon misham komakam konan

  16. salam banu
    man ye sage kasifam.
    az fetish ma lezzat mibari,ye lajanzare real am ke 4 sale slave shodam vali mistres ham hamishe dare pit budan.
    be in khuke kasif rahm kon va mono be sagi qabul kon.jesaratan babat har fetish ta 150000 pishkesh mikonam.
    vaq vaq vaq vaq

  17. feet_worshiper2000 Says:

    سلام.
    من یه برده هستم و خیلی دنباله یه میسترس واقعی می گردم.
    اگه میسترسی واقعا هست که یه برده خوب می خواد لطفا به من بگه و این فرصت رو بده تا خودم رو بهش اثبات کنم.
    برای اثبات حسن نیت و جلب اعتماد میسترسهای محترم هم حاضرم بردگی میسترسها را با هر شرایط و هر جا و…که اربابم بگه قبول کنم و در کل همه و تمام شرایط میسترسهای محترم را قبول میکنم.
    امیدوارم این فرصت به من و امثال من داده بشه.
    Feet_worshiper2000@yahoo.com

  18. کفش لیس دختراهای ناز ایرونی با من تماس بگیرید که هیچ سگی مثل من نمیتونه اینطور با ولع پا لیسی کنه

  19. salam
    kheyli ali bud merc

  20. salam, arbab
    man ye barde e pae vagheiam, ahle tehranam hazeram pul ham bedam

  21. سلام من یه دخترم و از این کارای مضخرف بدم میاد_مگه خدا حیوون آفریده؟؟؟؟؟؟؟؟ اه اه اه اه اه انسان اشرف مخلوقاته فردای قیامت میخواین چی جواب بدین؟
    چرا با خودتون مث حیوون رفتار میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ ارزش انسان خیلی بالاتر از ایناست_امیدوارم خدا آخر و عاقبت همتونو ختم بخیر کنه _آمین بای بای

  22. من یه میسترسم دنبال یه سگ خوب میگردم بیاد کونمو لیس بزنه کی میشه برده من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرکی میشه بگه_ من میخوام بشاشم با کسم تو دهنش

  23. این مردارو آفریدن واسه بردگی و سواری دادن. میخوام کونو بلیسن. مدفومو لیس بزنن. کسمو با شاشو آبش بخورن. کی میاد برده من بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  24. چی شد پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ سگ من کو؟

  25. rastesh man foot slave hastam 5 sale donbale kasi migardam ke komakam kone o mistress man beshe ama peyda nakardam be khoda man zatan va roohan slave hastam komakam mikonin?

  26. من دنبال يه ميسترس خوبم كه در خدمتش باشم برام پيغام بزار

  27. man baraye khedmat gozari hazeram.bandaro be onvane gholam va nokar bepazirid.

  28. سلام سایته بسیار توپی داشتید . چطور میتونم عضو بشم؟

  29. kheyli ali bood age bekhay khodam saget misham ya behem ye misters moarefi kon khahesh mikonam
    09365105286

  30. dastaneh ghashngieh ye slave dokhtar mikham inam idim ali_parsian 85

  31. اینم یک کلیپ میستر برده که برده دختره توسط ارباب مردش به چند وسیله مختلف توسط ارباب مردش فلک میشه خیلی باحاله برید حالشو ببرید رمزش هم farhad415 مدتش هم 25.20 دقیقه هست به حجم 27649 KB

    http://rapidshare.com/files/246921868/Ariel_Long_Term_.rar

    در ضمن اگر این بار مطالب من را در نظرات نگذاری دیگه مطلا در نظرات اینجا نمیزارم چون تا حالا کلی مطلب گذاشتم و همشو سانسور کردی

  32. خیلی نامردی هست تا حالا من کلی کلیپ برا بچه ها فرستادم که یکیش هم تایید نکردی و این از حسادت شما هست من هم تو وبلاگهایه دیگه که مدیراش لیاقت بازدید کنند را دارند نظر میزارم و امار وبلاگ و وب سایت اونا را بیشتر میکنم

  33. من یک میسترس می خوام لطفا ایمیمل بزنبد

  34. ميخوام تجربه كنم و سگتون شم طوري كه حتي شاشتونم بخورم ارباب.
    http://www.slave0123.blogfa.com
    خواهش ميكنم به سگتون سر بزنيد

  35. khub bud age momkene dastane khodet va misterss hastiam benevis

  36. salam khubi chera mohtavaye webe tazat kame kami dastano kami ax bezar mamnun mishim

  37. سلام

    جالب بود، منم یه میسترسم، اگه حال میکنی دو تایی با یه برده حال کنیم. برام میل بزن

  38. salam lotfan baram aks befrest man asheghe bardegi vase khanom ha hastam

  39. man asheghe bardegi vase khanom ha hastam

  40. بال باستینگ Says:

    من به دنبال یه مسترس هستم که فتیش بالباسنینگ رو من اجرا کنه.پول خوبی هم میدم.اما اهل کثافتکاری و کتک و فحش و اینا نیستم.

  41. mitunid komakam konid 1 mistress peida konam? khahesh mikonam kaf kardam

  42. سلام من عاشق اسلیوی وجوراب نازکم به وبلاگم سر بزن

  43. salam
    jalebe ke in heso manam daram,plz age mistress hast baram mail kon mikham tajrobe konam, ariya 24 sale az tehranam ghadam 180 shoghlo dar amadam monaasebe , faghat mikham in tajrobaro dashte basham

  44. VAGHEAN ALI BOOD. OMIDVARAM MOVAFFAGH BASHI

  45. man ba kamale meil dar khedmate mistres nazi hastam be man email bedin lotfan

  46. سلام نازی خانوم
    من حاضرم ردهگی شما رو کنم
    هر کاری که فکرشو بکنید میتونم از پسش ر بیم
    حتی تولت…تجربشو دارم…
    ممنون اگه منو بپذیرید
    t_o_i_l_e_t_s_l_a_v_e@yahoo.com

  47. من یک برده هستم دنبال یه میسترس میگردم که بردش باشم و این رابطه رو با هاش داشته باشم وتمام وکمال در اختبارش باشم .
    09373045963

  48. من یه بردم و دنبال یه میسترس می گردم تا بردش باشم و هر کاری بگه انجام بدم
    09373045963

  49. عالی ی ی ی ی ی ی ی…. بود .توروخدا زددتر ادامشو بزارین.خیلی ممنونم

  50. خيلي قشنگه ادامه بده منم ميسترسم و عاشق ليسيدن كف پا و بوكردن و………….

  51. soles feet socks stocking

  52. من سگ شما میشم میسترس نازی
    به من ایمیل بزنید تا شاشتونو بخورم
    پولم میدم

  53. سلام نازي خانم من هر كاري بخواين براتون ميكنم
    يه ايميل به من بزنيد يا باهام تماس بگيريد 09366692204

  54. koshte morde shashe mistress nazi hastam mesle sag oon zir lah lah
    mizanam vasatoon
    full_slave@yahoo.com

  55. Man faqat be pesara savari midam,pool migiram.

  56. عاشق شلاق Says:

    عالی بودد د د د د د د د د دد د د د د د د د… کاش من جای بردشون بودم. خواهش میکنم ادامه داستان رو بذارین.

  57. man arbab mikham.
    Dar zemn kheili khoshkelam

  58. تاكنون چنين تجربه اي نداشتم ولي فكر كنم خوشم بياد

  59. baba shomaha kholin be khoda inam ye modele man khodam modeliro dost daram ke aslan kamel fargh dare behesh migan (mixed wrestling aslan ba slavo misstres hal nemikonam in ravesham to sita bebinid
    inam ye site da moredesh http://www.venusgrip.com

  60. امیر اسلیو Says:

    salam mistress nazi
    man ye full slavam
    dakhemate shoma
    inam idim :pabos2khtara@yahoo.com

  61. امیر کازابلانکا Says:

    من از مدفوع لیس زدن و توالت شدن و مثل سگ پارس کردن اصلا خوشم نمیاد .دوست ندارم غرورم کامل از بین بره .اما از پاهای ظریف و ناز خوشم میاد .بوس

  62. امیر کازابلانکا Says:

    برده شدن(اگر زیاده روی نشه) واسه من یه جور کار فانتزی محسوب میشه .یه تنوع

  63. آرش 32ساله مجرد و تهران هستم با خونه مجردي و عاشق كس و كون كردن و برده داشتن هستم .من ميتونم ارباب شما باشم.
    ايميل:mardemardarash@yahoo.com
    تلفن:09379009409

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

